Halv åtta, jag kommer!

Hej!

Nublire Halv åtta hos mig för mig och sen blir det fotaa för mig och sen när jag har har fotat jadå ska jag nog öva lite mer på svenska läxan och sen blire nog att dejta sängen för mig! Sådär nu vet ni lite vad jag ska göra ikväll, är det nån av er som ser på Halv åtta? Isf, vem hejar ni på? Jag vet inte vem jag hejar på för ingen har vart såhär jätterolig och bra på att laga mat (jag skulle säkert inte kunna göra det bättre men ändå) men jag hejar nog antingen på han som skrattar asmycket eller hon som är känd!

Haha ni ba care men men.. :D Ha det gött nu vid klockslaget halv åtta, guud vad jag är flummig!!


Där har ni mig ;)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Nikki

SV; Yes, vara hemma och fixa lite bara :) Själv?

2011-02-03 @ 19:54:39
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: septembertjejen

sv: Jag med!

Han heter Daniel Adams-Ray (:

2011-02-03 @ 19:55:23
URL: http://septembertjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0