Här skulle det ju vara en rubrik..

Hej!

Nu är jag äntligen hemma i värmen, shit vad jag frös när jag, Karro och Vicci var ute coh fotade på IP! Serisöt jag blev rädd att jag skulle behöva amputera eftersom Sofia berättade värsta historien för mig om amputering... huu!
Aja som tur var så gick vi in och värmde oss i omklädningsrummet på IP, vi tog också massa ego och hoppbilder och sånt såklart! ;p Det var iaf jättekul att va' med dom!

Först så klappade vi och fotade hästarna uppe vid den dära hagen ovanför planen och det var det en häst som heter Plutten (vi döpte han! *stolt*) som stegrade för att käka av barren på en gran, vi ba "shit! Gör det igen hästen, kom igen!" Men han gjorde det igen vid fel tillfälle..
Lite senare så kom Sofia och Sara för dom skulle hämta Sofias mobil som Karro hade snott, haha nä jag bara skojja! xD Nej men Karro hade hittat den på marken så då ringde jag till Linnea och berättade det och sen kom dom :)
Vi var också på planen en stund och då började alla frysa så vi stack in och hade det skojj där! :D
Jag ska visa er bilder sen men snart måste jag ta en macka för jag är ashungrig eftersom att jag inte har ätit nåt mellanmål .. :(

Men tagga, tagga, TAGGA til på söndag för då smäller det ju! Lindvallen here I come!! :D Linvallens McDonalds here I also come!! (haha bäst på engelska!) Snart händer det!


Slumpadbild från idag :)

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: sofia

heejhej , tack desamma :) jadå. hur är det själv ? :D

2011-02-24 @ 17:26:48
URL: http://sofiasorensen.blogg.se/
Postat av: A

fin blogg :)

2011-02-24 @ 20:08:56
URL: http://telovskaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0