Lördag den 26:e februari 2011

Hej och godmorgon! (hur mycket är klockan?)

Oj shit! Klockan är ju bara halv åtta men aja hihi är man morgonpigg så är man! :D Sorry att jag inte bloggade mer igår som jag ville men jag fick inte använda datorn efter en viss tid för alla här är ju inte 13 såå ja ni fattar väl :bigeyes:

Idag ska jag packa, packa, PACKA! Seriöst jag måste verkligen göra det idag för jag har inte packat nånting och vi åker ju imorrn såå jag kanske är ute lite i sista sekunden men men.. Åh vad skönt med lov! Åh, åh och ÅH!
Så himla skönt, man behöver inte ställa klockan på halv 7 längre! :D
Vad ska ni göra idag? Hoppas ni kommer ha det riktigt härligt idag även fast vädret är så tråkigt det kan bli just nu! ;p

Idag åker den här tjejen till London!! Ha det så himla bäst i London nu Becka! <3

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Claudia

-Oj då,hoppas det går över.Med mig är det bara bra :D Vart ska du åka?

2011-02-26 @ 08:10:39
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: Claudia

-Ne det ska jag inte :D

Ha så roligt där!

2011-02-26 @ 09:03:41
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0