My dream is apparently only one wish right now..

Hej igen!

Jag skrev ju att jag inte skulle blogga förrän jag fått 5 kommentarer id förra inlägget och jag fick 6 av Karro så jättetack för det Karro! :)
Men ni andra, snälla kommentera! Jag vill ju inte blogga om jag bara har 1 läsare lixom, ifs så är det ju statistiken som man ser läsarna på och den är väl sådär men det är ju kommentarerna som man blir glad av och får lusten att blogga så kom igen! Jag vill inte blogga mer om jag inte får 5 kommentarer av varsin person så snälla (men Karro jag blev ändå glad :D)!
Aja såg nyss på Halv åtta och det var bra.. dom har gayvecka. Det är en tjej som är ganska konstig tycker jag dåda och jag lovar, det är absolut inte för att hon är gay! Aja imorrn ska jag blogga roligare om jag får minst 5 kommentarer av 5 olika personer :)


Jag drömmer om att få lite bättre statistik och fler kommentarer just nu, skulle bli skitglad och ta min blogg mer seriöst!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Jaha ;) jag e lite seg kanske....

Tack! Jag ska oxå fortsätta läsa den

2011-02-15 @ 20:48:18
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0