Nyklippt och fräsch!

Hej hej! Vendela klippte mig för ett tag sen, hon klippte topparna så det är svårt att se skillnad men det ser iaf fräschare ut eller vad man nu ska säga hehe.. :) Och jag är jättenöjd! Hon är jätteduktig på att klippa och imorrn eller på lördag så ska hon komma hit och testa en frisyr på mig, hon visade den på youtube och den är jättehäftig, jag tycker att den ser svår ut att göra men det kanske den inte e men vi får se (haah det rimma!), jag kollade också på Halv åtta och lite på Sveriges värsta bilförare men seriöst det verkar som att dom där skånska programerarna är lite efterblivna, är dom det (seriöst nu)?

Aja snart ska jag lägga mig och läsa för jag är trött, ååh imorgon är det matteprov!
Det skulle vara mer än ok om lärarn ställde in haha men det kan jag ju bara fortsätta drömma om.. nej men jag har faktiskt pluggat och jag tror att det kommer gå bra, hoppas det!

Vår mattegrupp är tydligen en satsargrupp så då måste man ju satsa lite på proven :P
Okej nu har ni nog tröttnat på mig så snart så får ni ett nytt inlägg som inte handlar om mig, ska bara dra på mig pyjamasen först, hej då så länge! // sOphia

Asså det är svårt att se skillnad på bild hehe, det är inte ens före och efter bilder men om nån bryr sig så kan ni ju bläddra ner lite och undersöka!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Rebecca

Sv; tack, desamma!:) Jag är redan medlem på Bloglovin, men tack för inbjudan ändå;)

2011-02-17 @ 20:43:03
URL: http://beeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0