Så var man sjuk igen!

Neeeeeeeej!!!!

Är sjuk igen! Jag spydde asmycket igår efter jag kommit hem från Romme som var superkul! Jag mådde jättebra hela resan förutom på vägen hem, när jag satte mig på bussen då började jag må piss, det bubblade i hela magen också värkte det och jag hade magknip och längtade såå mycket tills jag kom hem och fick kräkas för jag ville inte göra det på bussen inför alla. Sen när mamma kom och hämtade mig vid bilen så började jag typ gråta för jag mådde asdåligt och sen när vi var hemma så kräktes jag lite i snön och sen när vi kom in så kräktes jag ut en hel flod! Shit vad jobbigt det var.. nu är jag hemma igen! Jag år inte lika illa men jag har lika ont i magen så jag kan knappt stå upp utan att allt börjar snurra runt. Jag vill vara i skolan och må bra och träffa kompisarna och inte behöva ta igen! Ååååh!!

Aja nu ska jag kolla på nåt program på tv3play men jag ska fortfarande ligga i sängen, hej då alla friska! 


weheartit.com

Det här inlägget skulle ha kommit upp för länge sen!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0