There is a hell, believe me, I've seen it. There is a heaven, but let's keep it a secret.

Hej!

Hon den där hamsterkvinnan var här för ett tag sen och hämtade buren och tillbehöret, hon blev jätteglad så det känns skönt att ha dt gjort, jag märkte lixom i sista sekunden att den var dammig så jag behövde skölja av den lite snabbt innan hon kom hehe :)

Men åh vad jag stör mig på att minneskortet är trasigt! Det gick sönder igår så vi kanske ska åka till Elgiganten så får dom där fixa det men vi kanske inte hinner.. aja hoppas det för jag kan inte fota just nu med den kameran så jag tog min gamla digitala men den är också bra så ja :thumbup:
Aja nu blev jag hungrig så jag ska nog fixa lite lunch.. är ensam hemma med Sally nu, hej då!

Såhär ser jag ut just nu:






Haha jag langar värsta bitchblicken! Men såhär går några 5:or runt i vår skola (det är ett högstadie men deras skola är för liten så dom går i vår) och langar värsta blicken åt en, skulle vilja göra värsta feta pussmunnen mot dom då!


Och Sally vill såklart leka men det har jag gjort ett tag nu :)

Haha älskar den här minen!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: IssaTrönnblom

Jag ska träffa en kompis, dudå? :)

2011-02-19 @ 14:11:34
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0