Slaggat hos Becka :)

Tjena!

Sorry att jag inte har bloggat idag eller igår kväll men igår så var det ju den där tårtgrejen med klassen på kvällen och mitt lag vann inte :( Vi hade bara råd med 3 saker från ICA haha, vi köpte ett marsipanlock, Noblesse och det sista kommer jag inte ihåg nu men ja ni fattar, det blev 92 himla spänn!

Sen gick vi tillbaks till skolan och började baka två tårtor, en marsipan och en choklad men choklad tårtan vart inte så god hehe men Noblessen var goda... sen åt vi mat med alla föräldrar och sen körde vi kurragömma i hela skolan hihi och jag och Sofia stack in till personalrummet eller jag skulle skojja med henne om att jag skulle gå in där så då drog jag i handtaget för jag visste att det var låst men det var det inte så vi stack in där! Det var asstort och dom har värsta plasmatv:n och sängen där (undrar vad dom gör i den då..)!

Sen så stack jag och Rebecka hem till henne för vi bestämde oss för att jag skulle slagga där och det var jättekul! När vi skulle sova så ställde vi konstiga frågor till varandra och det var askul :D

Imorse så vaknade vi runt halv nio och då gick vi upp och gjorde croissanter som vart jättegoda, vi åt typ tre var men dom var ju så goda, sen kollade vi på nåt program och sen mycket senare kom Sofia och då gick vi ut och fotade, vi gick till vårt gamla dagis och pratade om allt mellan himmel och jord.

Sen behövde jag gå för jag skulle spela match som jag nyss kommit hem från, det var kul men liite tråkigt i slutet och domaren var ju helt ute och virra så ja, men vi förlorade iaf med 1-0... men imorgon då ska vi allt ta och vinna!

Nu ska jag duscha och sen ska jag kanske gå till ICA och typ köpa nåt gott för jag är så sugen på nåt gott helt enkelt, skriver sen, ciao! // sOphia


Min lilla älsking häromdan <3

Bilderna från idag kanske kommer sen :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: rebecka

Naw, Sally såhär lagom trött x3

2011-02-05 @ 18:09:41
Postat av: Lina

Gud vilken skönhet! Har själv en valp på 6 månader (:!

2011-02-05 @ 19:58:22
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0