There are no life without love ♥

Hej, jag skrev förut att jag ville ha earcuffs och lite andra saker och det står jag fortfarande för, för hur kan man inte?! Kollaaaa och njuuut! <3 <3 <3

Argentum Crocicum
Ear cuff - Handsomely
Kenzas- SPEECHLESS x1
KENZA - Long wings!
Dom här funderar jag på..

Ear cuff - Speechless chain!
Dubbelring - Vive Ama Ride
Det står på latinska och betyder Love Live Ride, det är ett citat men jag funderar bara på den med..

Halsband - Long Cross
When you are in the world...
"How beautiful life is when you are in the world"


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0