Har du ett liv? :)

Hej!

Sorry att jag inte bloggar sönder er men jag har ju ett liv att sköta också haha :) Igår var jag med Karro och Becka och idag har jag vart med Ida och Becka, vi hade det bäst! Igår så hängde dom med till förra skolan när jag skulle på piano och sen gick vi hem och pratade om vad vi skulle göra i typ två timmar och sen ba "Jag måste gå nu, hej då" haha så det var lite eehm.. konstigt eller vad man nu ska säga men vi hade ju kul under dom där två timmarna :thumbup:

Idag så gick jag, Ida och Becka hem till mig och gjorde mellanmål och sen såå.. gjorde vi kokosbollar under tiden som vi såg på Top Model och sen gick vi upp till mitt rum och fotade, kollade lite Glee, flummade (ofc), och pratade om allt från topp till tå :D Det var jättekul! Man behöver inte alltid göra nåt för man kan ju ha jättekul ändå... vad har ni gjort idag? :)
Snart ska jag äta och typ kolla lite Glee om jag nu orkar, aa hej då!


Gullungarna Becka och Karro <333 (fjortishjärtan I know men orka bry sig!!)


Ida Tillas var namnet haha xD


Så himla fin på Ida! Hon har tagit jättemånga såna här fina bilder på sig, Ida du borde verkligen ha nån som profil på fb! <33


Så fiin!


Rebecka <33


Haha jag, lite ful sådära, jag blev ful på alla bilder idag, seriöst!


Ida blev fin på alla bilder och Rebecka men hon ville inte bli fotad även fast hon blir skitfin på alla bilder!


Oj, jag trodde jag såg ledsen ut på den här bilden men nej jag ler ju fult haha, aja vi säger att jag är ledsen och så avis blev jag på Rebecka och Ida...

Jahapp nu gick det tydligen inte att ladda upp mer bilder men jag visar mer sen, hej då så länge! // sOphia

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0