BKFS, aaaasäcklig video ni måste kolla!

Heeej!

Nu funkar äntligen mitt internet, det har inte funkat på heela långa veckan som har varit hehe fast det funkade inte hos mamma heller faktiskt såå ja! Okej igår så var det en helt vanlig dag tror jag.. jaa det var det fast Sofia och Rebecka lyckades dela ett fönster på två på musiken haha :D Jag höll på att pinka på mig pga att jag skrattade asmycket tills jag och Emelie satt vikta på våra stolar!

Becka och Fia hoppade ut ur fönstret för att spela gitarr utomhus så dom stod där och spelade typ folkmusik och det är ganska normalt för att vara Karro, Becka, Fia och mig men sen när dom hoppadein genom fönstret så typ råkade dom slå till det så det blev lixom två delar, då kunde man justera draperiet i fönstret men det gjorde vi inte utan Becka och Fia stod och typ sa "Shit, shit, shit, shit!" hela tiden medans jag och Emelie garva ihjäl oss och Karro och Vicki gjorde typ också det och sen kom Anders och då sa Becka och Fia att det bara hände nåt och då sa han "Mm men det konstigaste av allt är ju att när jag lämnade det här rummet så var fönstret stängt!" Hahahaha då kunde inte jag hålla mig längre så jag började typ pinka på mig haha xD Det var aaskul!!

På lunchrasten asså innan det där hade hänt så visade jag "mitt gäng" haha nä jag bara skojja men jag visade Karro, Becka och Fia en video men jag måste kalla oss för nånting för jag skriver typ alltid om oss fyra och är alltid med dom tre såå ... mitt nya smeknamn får bli BKF, det står för Becka, Karro, Fia, alltså "Bajs, Kiss, Fis och om man ska lägga till mig såå blir det väl "Bajs, Kiss, Fis, Sås... nä den var dålig men det får bli så! BKFS!

Iaf, videon är så himla äcklig så jag vågar inte ens se hela men uuuuuuuschhhhhh vad äcklig! Jag lider med Eddie Gustavsson!! Ifs så händ det här för typ 2 år sen och nu är det bra med han men ändå!!
Aja och idag så lackade jag sönder på vår lärare för hon gör ju prov med frågor som inte ens står på pluggpappret! Juste! En till grej som hände igår, vi gick i korridoren på rad typ och då när vi gick förbi några killar i 8:an och 6:an så sa jag med mörk röst "TJA ALLIHOPA!" och sen sprang vi iväg alla fyra och garvade och skämdes eller jag skämdes iaf för det var ju jag som sagt det fast jag skämmde väl ut dom.. aja det var kul!

Idag så har det hänt saker men för ett tag sen så var jag ute och fotade och jag har också tagit maassor av egobilder på mig, lekt med Ivan och käkat asgod mat! Nu sitter jag och kollar på Halv åtta... jag har också gjort läxan och det var inte lika kul också blev träningen inställd... aja nu blev det här låångt så hej då hoppas nån läst! // sOphia

Våga kolla, jag gjorde det eller inte hela men jag kollade ganska länge faktiskt, det kommer inget blod eller njurar som sprutar ut utan det är inget sånt utan ja, Sofia garva så, kolla!

Visar bilder sen!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: vicci

usch va äcklig video! :D

2011-02-08 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0