Vit chokladmusse !

Heej!

Jag är så himla trött just nu för jag har varit ute i typ 2 timmar och fotat och åkt pulka med Ivan.. det blev iaf bra bilder så det var värt det :)
Jag och Jenni ska göra vit chokkladmousse till efterrätt ikväll så hon ska snart åka iväg och handla, jag har aldrig smakat vit chokladmousse förut.. hoppas det är gott! Det ser asgott ut på tasteline, vi ska också ha hallon i för då blir det ju lätt godast! :P

Aja nu ska jag gå ner och smaka en ballerina kladdkaka så hej då!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Jyllan

Sv; Har varit o isfiskat idag ^^ Hinmla kul faktiskt, har du gjort idag då?

2011-02-26 @ 17:42:45
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/
Postat av: Hanna♥

Mums, jag älskar vit choklad mousse! :)

Fin blogg btw ^^

2011-02-26 @ 22:03:58
URL: http://thesweetannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0