When I left i didnt know this was gonna happen...

Hej jag heter Sophia Hagelroth och jag har skämt ut mig rejält för ett tag sen!

Som sagt så har jag skämt ut mig för ett tag sen i skolan, kom nyss hem och ååååååååh vad pinsamt!!!
Först så satt jag utanför Sofias gitarr och väntade på henne och sen lite senare så kom en kille från min förra klass och ställde sig bredvid mig där jag satt för han skulle ha gitarr efter Sofia så då fick vi värsta konstiga konversationen så det var inte så kul men det var ingenting jämfört med det som hände sen!

När jag och Sofia gick in på atiden hos mattelärarn så var det några nior där som satt och skojja när lärarn var borta och sen när en kille och en tjej började kasta mackor på varandra så började jag garva lite och sen så gick killen fram och började rita nåt på tavlan och då ritade han en naken kropp xD Då sa tjejen "asså Lukas det finns småbarn här!" och kollade på mig och Fia men vi satt och storlog och kollade på bilden och då sa hon det igen flera gånger och sen kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt när typ halva rummet glodde på oss så då började jag skratta jättehögt och la huvudet i bänken och började grina av skratt och DÅ kollade verkligen alla! Alla, alla ALLA!! När jag satt där och grina så sen gick vi iväg och då sa jag såhär med konstig röst när han hade ritat färdigt bilden "nej nu går vi till Kerstin!" och då sa den där tjejen "småbarnen går och skvallrar!" så då började vi också skratta mycket men sen så hittade vi inte Kerstin så då gick vi tillbaks och då började alla kolla på oss igen och sen gick vi.

När vi stod vid tåget så var bommarna nere och då var det lite folk där och allt var helt knäpptyst tills jag bröt tystnaden genom att börja låta sådär konstigt då man villskratta men håller igen och då började Sofia också skratta bland all tystnad och sen gick vi hem! :D
Det var askul men jääääääättepinsamt för det är flera detaljer som jag inte gått in på haha xD Seriöst jag kommer aldrig mer gå till skolan, nu är vi värstingungarna Sofia...

MEN vi har garvat asmycket nu så nu är jag trött haha... fail!

Snart får ni lite bilder!

Update: Här har ni dom (warning!! tagna med mobilen! warning!! dom är bara på mig för Sofia ville inte bli fotad)

 


Jag märkte nyss att det där är ju värsta bitchblicken! Oh juste! Jag hade på mig (och har) örhängen idag, ovanligt!


Haha den här satt jag och garva till :D


Men gud..


Jag kommer nog aldrig göra fingret åt nån för när jag gör det så.. det ser... eller min hand ser helt enkelt asful och konstig ut när jag gör fingret! Svårt att hitta ord eller vad?!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0