10:e Januari 2011

Hej!

Har nyss varit med Ida och Elin, det var jättekul, vi bakade scones och när jag skulle ta ut dom ur ugnen så kom det värsta rökmolnet mot mig men man såg ändå igenom röken och det började svida som jaa jag vet inte vad! Det sved asmycket och jag kunde inte se nåt i några sekunder ;) Vi kollade på Sunes sommar xD men dom e ju så roliga också flummade vi och jag gick in till Elin när hon satt och sket xD haha det var kul ;P Ida fotade mycket med min kamera så nu har jag fina bilder och några av dom ska ni få se sen :thumbup: Sen när vi skulle ta glass ur frysen så tog jag in den till vardagsrummet (egentligen fick vi nog inte ta) och jag ba "men pappa kommer inte hem förrens senare så vi kan ta!" sen när vi skulle äta så hörde man hur Jenny kom och ba "halååå!" jag ba "heej! hehe heej!" så Ida sprang och la in den i frysen och sen åt vi den inte, haha men nu måste jag käka, visar bilder snart hej då! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0