29:e Januari 2011

Gomorron!

Vaknade för ett ganska bra tag sen pga att Ivan har varit uppe och klättrat lite påmig och ropat massa saker i hela huset haha så man kan säga att jag vaknade för länge sen :)
Idag ska jag, mamma och Maria (min gudmor) till Kista och shoppaaaa!! Det ska bli jättekul :D Jag vet redan en tröja som jag vill ha hehe... vi ska shoppa för att jag fick det i födelsedagspresnt av henne, kul va?

Igår skrev jag inget på kvällen men jag var med Karro och Vicci och vi bakade kärleksmums hos Vicci, sen skulle Vicci springa över till grannen och sno kakao (eller inte sno men låna xD) och dåvar jagoch Karro helt själva i hennes hus såvi började springa runt hela huset och skratta våra ashöga och konstiga skratt och det var askul! :D
Sen när vi nästan var färdiga med bakningen så behövde jag gå hem så jag han inte smaka men Vici ska typ ta med några till Romme på måndag.

Sen när jag var hos Jenny med alla andra så lekte vi modeller sen så då fick jag visa för August hur dom gick, allt var så roligt tyckte jag att jag fick asont i magen och började gråta (skrattårar dåra). Sen var det massa saker som ni inte skulle fatta om jag berätta men det var typ hälften av min dag :)
Aja snart ska jag gå ner och käka frulle, vi har sovit här hos Jenny så jag ligger just nu i en säng och skriver.
Sen drar vi men jag fåär se om jag hinner blogga mer innan det för vi drar typ halv ett såå, hej då! // sOphia


Jag igår, usch vad larvig bild!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0