3 Januari 2011

Goodmorning boys and girls!

Idag ska jag vara med Sofia så snart ska jag ringa henne, ska först bara skriva till er här. Duschade för typ 10 minuter sen, det var skönt för nu får man inga himla stötar i duschen längre som man fick förut! Förut när man rörde nånting i duschen när vattnet var på så fick man värsta elstöten och det var inte skönt men nu så har Fredrik (min gudfar) fixat det :cool: Jag vill ta bort dom här himla smilisarna för dom är konstiga.... aja nu ska jag ringa Sofia men först får ni en bild på mig idag:


Jag fastnade inte riktigt på bild idag


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Johanna :]

Hej! Fina kläder :)) Jo, jag undrar om du skulle kunna visa i bloggen hur man gör det "suddigt" på bilden som ovan... För visst gör du det i photoshop? :O //Johanna :]

2011-01-03 @ 19:13:29
URL: http://barasparrven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0