4 Januari 2011

Chacha bloggen!

Haha lite driv där bara. Godmorgon på dig! Idg ska jag vara med Ida och det ska bli kulkul men vi har inte bestämt vem vi ska vara hos än men hos oss så luktar det bränt för Emil värmde en lussekatt igår i mikron på 10 (!!) minuter istället för 10 sekunder! Han är ju inte bara lite failad så nu luktar det äckligt i hela huset och igår så behövde vi vädra, vi öppnade altandörren (iskallt!) och ytterdörren (iskallt!), jag gick runt med jackan och mina feta strumpor på mig här inne men nu så är det varmt och skönt igen :thumbup:
Jag och Sofia var i Täby C igår och det var kul, jag köpte ett par brallor från BikBok så dom har jag på mig nu för hon i kassan sa att om jag använder dom nu några gänger så töjjer dom ut sig i midan för det måste dom göra, dom sittter skittajt! Btw innan vi åkte dit så körde vi Air hockey, det är ju askul! (jag har det på mobilen ifall nån undrar :P) jag vann också xD Sen när vi hade gått till pappa och hämtat busskort och andra grejor så skulle vi hoppa på bussen och då tog Sofia fram sin remsa men den hon hade tagit var full så hon hade tagit fel och på såna där ESS kort får man inte betala två på så jag betalade med min mobil. Busschaffisen svarade inte på våra frågor när han körde (ifs så står det att man inte får prata med han när han kör men ändå) så vi ba "hur gör man då?" han bara kolla på vägen och sa inte nåt alls så vi gick och satte oss helt enkelt men han typ ropade R2 eller nåt så vi fick till det :)

Aja jag har plattat håret och fixat mig och sprejat på lite parfym så snart ska jag fixa frulle, ha det gött och ang. din fråga Johanna, jag ska visa i nästa inlägg hur man gör, det blir nog tidsinställt, ciao! // sOphia









Det där är dom nya jeansen, ingen bra bild på dom men vad tycks hittils? :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Johanna

Åhhh, tack sophia! :) Jätte snällt :)

2011-01-04 @ 11:35:52
URL: http://barasparrven.blogg.se/
Postat av: Karolina

Schnygga brallor! :D

2011-01-04 @ 11:44:25
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0