5 Januari 2011

Gomorron sunshines!

Vaknade för en stund sen men jag har legat och gosat med Sally i sängen, hon är så rolig för hon kommer uppskuttandes i sängen och börjar pussas jättemkt och vill inte sluta hihi :)
Idag ska jag vara hemma här halva dagen och sen ska jag åka till Täby C och möta mamma där för hon jobbar bara halvdag idag så vi ska åka och köpa en kameraväska för jag fick det i present av henne och jag ska också byta en klänning som är från H&M för senaste dagen är den 9:onde så idag måste jag göra det men jag har kollat runt där några gånger t.ex. i måndags när jag var där med Sofia men det finns ju inget snyggt just nu!

Aja jag får se vad det blir... ni kommer få bilder från igår också ska jag också göra ett photoshop inlägg, hej då så länge!


Okej ni får en konstig bild på mig istället för en rolig bild på mig men jag fattar inte vad som hänt! Alla bilder som jag tror jag överförde igår ligger inte där... jättekonstigt ! Måste överföra igen om jag nu inte raderade alla från kameran...


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0