Fotat.se

Hej!

Jag har fotat aasmycket för typ 1 minut sen! Seriöst jag tror att det är typ 500 bilder på bara vatten! Men många är ju lite dåliga så jag kommer nog få ta bort mycket.. jag känner mig mycket bättre nu efter att ha ätit snabbmkaroner, köttbullar, avokado och messat med Karro och bestämt lite grejor hehe som tex vem som ska berätta på NO:n om tagghudingarna som typ lägger spermier i vattnet vi badar i (mys!) och det blev då jag men Karro får hjälpa mig vid sidan ifall jag får värsta rycket eller nåt haha... och en lite roligare nyhet: Jag, Karro och Vicci ska göra nåt på fredag om jag är frsik då :thumbup: så mådde jag toppen men sen på kvällen så fick jag ont i magen igen men jag vill gå till skolan imorrn för att...

1. Jag vill träffa tjejerna!
2. Jag vill inte behöva ta igen massor sen fast det är redan försent för i vår skola så bombar lärarna med läxor första dagen istället för riktiga bomber!

Jaa så är det! Aja nu ska jag kolla hur många bilder jag tagit på vatten och sen ska ni få se många av dem ;P

Ha det gött!


weheartit.com

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: nittibast :d

sv. allt e fint! :)

2011-01-25 @ 17:13:29
URL: http://nittibast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0