Godnatt min skatt, Fredrik... ♥

Godnatt allihopa, jag ska bara säga att jag träffade Fredde idag (Fredrik Reindfeldt xD) och det var häftigt.. eller inte jätte men nu kan jag skryta om att jag träffat statsministern eller det kanske inte är så mycket att skryta om men lite :) Han beställde på Burger King och jag och pappa och Jenny och dom satt 3 m bort från han fast jag åt inget, hjan hade 3 livvakter med sig eller om det nu var 4... aja kom hem från fotbollsträningen för ett tag sen nu, godnatt!



Ja där har vi han... :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: MADDES

Hej :)

Hur spenderar du din måndag?

2011-01-10 @ 13:24:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0