Here it goes again..

Heej!

Jag har världens sämsta uppdatering jag vet eller jag har ingen uppdatering hehe men det ska det bli ändring på från och med NU! Men när jag har läxor och sånt där så tar jag det i första hand och så kommer det alltid vara men jag kommer att försöka blogga så mycket jag har tid med, bra va? :) Mormor är här nu och vi har ätit tårta och bullar för vi firar henne i förskott, hon fyller 82 år på tisdag men hon känns som ett väldigt smart barn, hon är så himla cool och rolig och snäll! När mamma sa att hon skulle göra typ kålmos eller nånting med mos iaf så tyckte jag att det inte lät så gott och då kollade mormor på mig och gjorde värsta grimarsen för hon tyckte också att det lät äckligt! xD Haha, fast det är ju inte därför hon är cool.

Jag har lite ont i halsen men jag hoppas det går över tills imorrn för då är det ju match mot BP, tagga tagga tagga! Sen efter det så är det ett möte (det låter vuxet, haha!) då hela laget ska prata om cuper och sånt... man får saft och bulle så jag ska gå :P Ikväll ska jag se på Sex and the city 2, mamma och mormor kanske också ska kolla.. hoppas det! Aja här har ni en bild:


weheartit.com


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0