Jobbigt!!!!

Ååhh!! Idag ska ju jag till Kista med min gudmor och mamma men jag såg också nu att jag är kallad på matchen mot 96:orna idag coh jag vill jättegärna spela för jag har inte ens vart på träningen den här veckan (har vart sjuk) men blev ändå kallad så jag vill spela men jag vill ändå åka till Kista ... fast mamma har också ont i halsen så får se men jag vill !


Bästa laget asså, synd bara att några har slutat...


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: MADDES

Ursäkta sent svar har haft fullt upp. Hur mår du?

2011-01-29 @ 22:17:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0