"Ny kategori"

Hejsan!

Jag har en kategori som heter Bajs eller najs men jag har inte andvänt den så mycket så nu tänkte jag börja göra det men då är det samma sak som Hiss eller Diss bara det att jag har två egna ord :thumbup: 




                                  

     Att det snart är vår!
     
     Att jag har match.

     Att det är soligt ute :)

     Att min kamera är awesome!

    




                                 

    Att jag har ont i halsen..

    Att skolan börjar imorrn..

    Att jag nästan är pank..

    Jag har prov nästa vecka..

    Mitt rum är ganska stökigt...







          

               


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0