23 Januari 2011

Gomorron!

Idag så vaknade jag vid 9 *stolt* haha, det är ganska sent för att vara mig men ändå tidigt... aa ni kanske inte fattar men aja vad ska ni göra idag? Jag ska spela match och efter det så ska vi samlas och prata lite om cuper och sånt där, man får också saft och bulle om man är där så dom kan räkna med mig haha xD

Jag drömde värsta konstiga drömmen inatt, jag och Karro höll på med nånting och sen helt plötsligt så gick min nya kamera sönder eller Karro tog ut alla delar och visade att det är såhär min kamera funkar också visade hon alla sladdar som kopplades till nån knapp och
jag ba "oj.. coolt, den går väl att sätta ihop igen?!" Karro: "ääh ja det ska gå men jag vet inte hur... oj.." Jag: "Men gud!" också frågade jag en kille i min klass och han ba ja såhär gör man också visade han nåt helt random så kameran blev helt felbyggd!

Sen var vi borta därifrån och då skulle jag och Elin gå tillsamans till den där matchen som jag ska spela idag men den började halv 1 och då hade inte skolan slutat men då tvingade vår tränare Jens oss att komma på den så vi stack dit och då sprang Kimsy och Ida iförväg och visade mig vägen till matchen men jag såg inte dom sen för det var så mörkt och då klättrade jag upp i ett loft som vi hade på min förra skola och gömde mig där, och sen... sen så var jag på matchen och då fick jag och Elin täcka alla spelare för det var bara vi två som kom på matchen och sen så lade jag in min mat i mitt skåp tills det luktade bajs! :D

En helt random dröm men jag har legat och grinat inatt utan att nån märkte det för jag lät inte men det rann massa tårar och nu har jag ont i halsen men jag har tagit alvedon och om inte en funkar ja då får jag väl börja knarka det för jag SKA spela match, är så himla taggad! Vi ska vinna!! Om vi inte vinner ja då vet jag inte... nej jag får inte ens tänka på det och SHIT vad adrenalinet går inne hos mig!! Shit jag måste lunga ner mig, det kittlas i hela magen, hahaa hjääälp!
Nä nu måste jag på toa också får vi hoppas att jag lugnat ner mig efter det, hej då! // sOphia

Bilder :


Mig just nu..


och där...


och där, stirriga ögon eller vad?


Mmm, min frukost!...

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

HAHA, vad teknisk jag är då xD

2011-01-23 @ 14:05:23
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0