Ny design!

Hej hej!

Som ni kanske ser så har jag fixat en ny design helt själv! Asstolt är jag. Jag gjorde den men det ser ni nog för den är ju inte så bra alls men jag är ändå asstolt för det är första gången och jag fixade den i photoshop elements 6.0 men det funkade jättebra :D

Idag har jag varit med pappa och fikat hos våra kompisar för dom har flyttat in i ett nytt hus som är jättefint och stort, vi åt chokladmuffins och kladdkaka, det var super! Sen spelade vi ett spel på Wii där man skulle härma Michael Jackson när han dansade, det var jättesvårt från början men sen så började det sätta sig så då blev det 2 lika mellan mig och Lukas men det var jättekul förutom att jag råkade slå till han jättehårt 3 gånger med den där Wii konsolen. Jag ba "guud förlåt förlåt förlåt!" han ba "det gör inget" när jag såg på han att han hade ont på armen.... sen råkade jag kasta iväg konsolen, den var jättenära att åka in i deras platt tv så mitt hjärta dunkade typ 30 gånger per sekund! Aja snart ska jag äta och jag är vråålhungrig men vad tycker ni om designen?


Bild som Ida och jag tog!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

1. Din nya design är jättefin! :D

2. Det där spelet som du spelade på Wii är jättekul, vi har det hemma. Om vi snackar om samma alltså, men jag tror det. :)

3. Cool bild! :]

2011-01-07 @ 18:44:12
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0