12 juli 2011, helt himla flum!

Heeej!

Har inte bloggat på ett ganska bra tag nu men nu gör jag det igen, bra va? :) Jag har iaf kommit hem från Spanien så jag har maaaassor av bilder att visa er men det får jag göra sen eller snart eller ah helt enkelt när jag vill men iaf!

I söndags så kom det hem lite gäster till oss hos pappa för att vi firade Emils födelsedag där i efterskott och då bakade jag en chokladtårta som alla typ älskade, jag med haha! ;D Det var iaf jättekul och trevligt! Igår så var jag med Rebecka och Sofia och det var jättekul att träffa dom igen! Har saknat dom och många många andra så mycket!!

Vi var i Kista men alltså när vi skulle åka dit så skulle vi möta Rebecka på en buss som hon redan satt på så då hoppade vi på en buss men hon satt inte på den och sen så ringde jag Rebecka och frågade vart hon var och då såg jag att hon hoppade av på en annan buss bakom oss så vi ba "neeeeeeej!" haha men det var iaf jätteflum! Rebeck skulle kuta till vår busshållplats men hon hann inte så jag och Fia åkte bara längr och längre bort. Aa helt flum! xD

Det var kul iaf xD Sen kom vi till Kista och jag köpte lite saker där som jag är JÄTTEnöjd över! :D Sen gick vi från den nya motorvägen i Täby Kyrkby hem till Becka men Fia stack hem innan och gick ut med Bosse (tror jag) och då gick jag och Rebecka förbi ICA och frågade om dom hade bigarråer och han som vi frågade ba "va? Bigarråer?" "Jaa" men dom hade inte det och sen kom vi på att vi kunde göra medecin eller hahahahahah det är bara Becka som fattar men ah!

Sen pajade jag deras myntmaskin för tillfället typ! ;p
Sen kom vi äntligen hem till Rebecka och åt och flummade och så, då var Fia där också :)


Nyvaken tjej i Malliis!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Yaaay, du bloggar igen! :3 Vi måste träffas snart! :)

2011-07-12 @ 11:19:09
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0