13 juli 2011

Gomorron hörni! :)

Det var askul på träningen igår, vi körde teknik och övade på hörnor och sånt och sen efter träningen så fick dom som ville stanna kvar och köra "Gris" med en av vår tränare göra det så det gjorde jag. Man körde med fötter dåra och den som förlorade fick gå runt alla andra som stod i en ring och nöffa och jag blev grisen båda gångerna vi körde hahah! xD Det var kul haha x)

Såg ni på Allsång på Skansen igår förresten? Det var faktiskt ganska bra för både Eric Amarillo och Veronica Maggio var där och i publiken såg jag några från skolan fast dom har precis slutat i nian men ah det var lite kul, jag ba "där är ju dom!" Heheh...


Sally har pipit på sin gris hela morgonen...



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0