Ska gå till bibblan och ge dom lite pengar strax!

Sådär! Mamma ringde nyss till New Yorker och bad dom lägga undan ett annat ex av dom där shortsen jag köpte igår, dom var ju trasiga så vi ska hämta ett par hela imorrn istället, toppen! :) Snart ska jag nog gå ner till bibblan och ge dom lite pengar höhö. Jag har försenade böcker som inte bara är lite försenade så jag får se hur mycket jag måste böta...

Ett tips bara: Boken Djävulens märke är suuuuperbra! Så sjukt bra och grymt läsvärd! 

Haha roliga bikinis:
Bikinis by Pale Horse Design

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0