3 superduperuppiggande låtar! :D

Hej! :D

När jag var i Mallis så var det en show varje kväll och efter showen så var det alltid 3 låtar som man fick dansa till och jag, mamma, Ludde och Emil gick varje gång till dansgolvet och dansade! Så himla kul var det! Världens bästa låtar också :D Seriöst! Lyssna:

Choco latte:




Cartoon heroes:




Big fish little fish cardboard box:



Den här låten körde dom i poolen när det var poolparty, då skvätte alla i hela poolen när dom sjunger "shake it shake it"

Shake it:







Spain.

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: REBECCA

Hej :) Vad gör du idag då? kram

2011-07-12 @ 15:23:50
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Karolina

Nu kunde du ju lägga upp flera YouTube klipp! Hur gjorde du!? Haha :)

2011-07-12 @ 18:45:38
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0