Roligt fakta:

Det vanligaste ordet världen över är okej. Det näst vanligaste ordet är Coca Cola.





Det finns fler kycklingar än det finns människor på vår planet.

Serien Kalle Anka var en gång i tiden förbjuden i Finlad pga att han inte hade några byxor.



En människa äter i genomsnitt 8 spindlar i sömnen.
(Karro lärde mig det haha)

Det är omöjligt att nysa med ögonen öppna.

Alla isbjörnar är vänsterhänta.

Inget ord i det engelska språket rimmar med "month".
(Åh vad störande! Nu försöker jag komma på ett!)

100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen. (?!)



Högerhänta lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. (Njaa asså... den här meningen vet jag faktiskt inte om jag tror på.... gör ni?)

Vi föds utan knäskålar. De är först utvecklade vid 6 års ålder.

George W. Bush var cheerleader i skolan.





Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0