In Spain! :DD

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! :D

Nu bloggar jag för första gången i Mallis! Sorry att jag inte bloggat innan men livet blir så mycket mera liv här eller vad man nu ska säga hahah! ;D Resan gick iaf toppen och vi har badat jäääättemycket, typ varje dag också har vi solat och badat och badat och badat! Vi har också varit ute i Alcudia och käkat middag uteoch sånt också har vi kollat in affärer men vi väntar med att shoppa loss tills vi åker till Palma men jah! :) Igår åkte vi runt och besökte Soller eller vad det nu hette, det var intressant och sånt men sen när vi var påväg till en badplats så hade vi åkt runt jättelänge och så men sen så valde vi att åka hemistället för att det var så många läskiga serpentinvägar överallt typ så vi pallade inte mer.

Men vet ni en sak som jag upptäckt på den här resan?

Jag har världens pinsamaste mamma typ för två saker som redan hänt här på hotellet är att vi satt på en resturang med allihopa och då helt plötsligt så råkade mammas ena örhänge (eller ah hon lånade mina, anteckna det!) ramla ner på hennes bröst typ och då pekade jag på örhänget och ba "oj haha" och då kollade hon och då skrek hon och ställde sig upp så hastigt att hon kastade iväg stolen om sig också skrek hon lite till! Hon trodde att det var en spindel som hade suttit sig på hennes bröst! Så ALLA på resturangen kollade på oss och såg jätteoroliga ut och det var en mamma mittemot oss som verkligen såg helt förskräckt ut så då försökte mamma förklara att hon trodde att det var en spindel och sånt men då blev hon typ ännu mer förskräckt haha!

En grej till: Mamma skulle fota mig när jag var i en sån här stor plast boll i hottellets pool, ni vet en sån här grej som ser ut som en hamsterboll typ, iaf då skulle hon fota mig men då ropade hon till mig ba "DET GÅR INTE! Jag ser inget" och då hade hon linslocket på och hon stod med det på och försökte få kameran att funka men efter 5 minuter så gick Emil och kollade vad det var för fel och då märkte han linslocket på en gång! Jag försökte förklara det för henne i den där bollen men hon fattade inte och alla kollade. ;)




Stranden.. :D


Ohoho vilken himla äcklig bitchbild! Och ändå visar jag den. .... ;o Men så nivet så driver jaag!


Utsikten från balkongen :)

Internet är inte så jäättebra och jag är hungrig så jag ska gå till hottellrummet nu för där har mamma gjort lunch! Här är det runt 32 grader just nu :)




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Sophia, vi var på samma ställe!! Såg också den där bryggan ;D Mehehe. Men när kommer du hem? :)

2011-07-02 @ 20:08:20
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Fia

Åhhh! Vad härligt det ser ut!!! :) Själv sitter jag i norrland och fryser + att det regnar o är mörkt ute. Ha det BÄST nu så ses vi när du kommer hem igen! :D

2011-07-02 @ 23:30:27
Postat av: zteffy

hej söker du en gratis header ? Jag har nu skaffat photoshop och designar GRATIS headers! Är du intresserad? Skriv isf och svara på den här kommentaren eller hör av dig på [email protected]

Ha det bäst sötnosar! <3

2011-07-04 @ 20:18:44
URL: http://zteffy.blogg.se/
Postat av: REBECCA

HÄRLIGA BILDER!

2011-07-04 @ 23:32:22
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning (igen) jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda jättemycket om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter varje gång man röstat och det kan du göra varje dag! Kommentera bara efter varje gång så fixar jag länken. Tack i förväg <3

2011-07-07 @ 17:49:41
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: frida

Nu har jag utsett finalisterna i veckans blogg! Var du en av dem? Om inte, kika in och rösta på din favorit :)

2011-07-08 @ 00:21:48
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Hej :) Har gjort en sida för min blogg på facebook, du får gärna gilla den här om du vill: http://www.facebook.com/pages/REBECCA/143738945703535



Kramar i massor :)

2011-07-09 @ 00:32:01
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0