10:e juni 2011, tänker också börja med ett projekt som alla kändisbloggare gör!

Tjena!

Imorse eller ah det är fortfarande imorse men iaf, imorse så vaknade jag med världens halsbränna och ont i hela korppen och jag har fortfarande väldigt ont så jag stannar hemma idag för jag måste vara helt frisk och pigg tills imorrn, då kommer ganska många cheyer hit! Haha det där lät lite konstigt men det kommer iaf hit kompisar och vi ska förmodligen tälta på tomten också :D

Btw, nu när alla känisbloggare håller på och startar nåt nytt tvprogram och håller på med massa "projekt" och sånt så tänkte jag att det var dags för mig också så jag har beslutat mig för att starta en verkstad haha! xD
Det är inte vilken verkstad som helst utan det är en SKOVERKSTAD som är till för våra smutsiga skor här hemma! xD
Den är till för mina och mammas skor för det är dom jag använder och jag vill inte gå runt med skitiga skor så jag ska göra våra skor skinande och blänkande! :)
Lite elakt mot Ludde och Emil kanske men äsch dom bryr sig inte!

Har faktiskt redan börjat med ett par skor som är mammas för dom vill jag också använda, kolla bara så fina dom blev:


Ser ni skillnaden? Eller ah jag behöver väl inte ens fråga..

Nu ska dom här få all in alltså! Dom till vänster är mammas och dom till höger är mina x)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Du får INTE bli sjuk!! Jag vill ju komma till dig imorn, vi ska ha såå kul! :D

2011-06-10 @ 16:47:25
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0