Guud vaa' himla amazing awesome allt är just nu! :D

Hej hej! :D

Jag lever fortfarande om ni undrar, det är ingen pirat som kommit och rövat bort mig eller nåt sånt höhö! 
Igår var jag med Becka och vi bakade och idag var jag med Karro och Becka och vi bakade! :) 

Men fatta vad skönt vi har det just nu! 5 dagars lov startar imorrn lixom :D Superhärligt! 
Igår slutade vi typ 12.20 för vi slapp NO:n och idag typ samma tid, ashärligt!!
:D

Efter skolan stack vi hem till Rebecka och snackade om ALLT och Becka målade Karros naglar och vi bakade typ samtidigt och sånt. Sen gick vi ut till deras förråd eller garage som Rebecka är så himla noga med att säga och kollade på film ;P 
Vi skulle sett Matrix men sen blev det "Dom döda gudarna" typ men den funkade inte pga en välidgt normal anledning, Rebecka hade inte lagt  skivan haha så vi kollade på "Irrol" istället, jätterolig var den men sen lite senare så satt alla med sina mobiler istället så aa vi såg iaf mer än hälften :P

På vägen hem så cyklade jag mot en gubbe som jag tyckte skulle flytta på sig men det gjorde han aldrig så när vi var jättenära varandra sa han "Det är högertrafik! Glöm inte det!" jag ba "Jahaa... aa" och sen när jag cyklade mot en man med sitt barn på andra sidan så typ sa han åt mig att cykla på andra sidan så jag ba "ahapp okej".
Dom får väl ta och bestämma sig nån gång tycker jag!


Moi i måndags, ska äta snart men "hörs" sen! :) // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0