Nytt:

Hej! Jag glömde ju visa vad jag shoppade i stan med Fia och Becka, så här har ni det:


Sämst bild men ah ett linne från Gina, 59,90 kr om man ska vara exakt! :)


Och ett till slags linne från Bikbok, 99 kr FAST jag fick det för 75 kr för att hon typ räknade fel men jag fattade inte det förrän sen så jag sprang inte tillbaks och frågade om jag fick betala mer ;)

Dom där två linnena ska användas flitigt i Spanien :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR: Tack :D

2011-06-20 @ 14:29:20
URL: http://miiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0