Today I am happy because I don't have any reason not to be...

Tjenare!

Nu ska jag ut och gå en promenix med Sally som är helt himla otålig, hon vill ut nuuu! Så ah jag ska ut nuuu jag med ;) Har iaf gjort ett tidsinställt inlägg med en ganska ny video i, checka den sen! (haha det rimma, xd) // sOphia


Den som också ser ut som en bebis fast man är 13 och ska fylla 14 år säger 123 heh! :o


Kör på jumpsuiten idag fast idag har jag ju också leggings under..


Hehe kolla Sally :)


En chey som har tröttnat på mig. ;P



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sara [ fotoblogg/design ]

Sv: Tack så jätte mycket gmn! <3 Och super snygg jumpsuit! :D

2011-06-21 @ 17:01:53
URL: http://saradaily.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0