Bring me back!

OBS!! Bilderna är från julen 2009-2010!

Det var så himla kul när fiskarna kom och bet på ens ben haha, det kittlades x)


Naaw xp


Apan tog mitt kex :o

Hehe x)











Känner ni igen den där gungan? Värsta kändisgungan ju! xP




Dom där sjöstjärnorna hade en dykare vart ute och hämtat nånstans ute i havet och sen när vi får se dom så ba "do you want to hold them?" och ba "oooooh yes thank you!" och typ ryckte oss till dem men det vi inte visste var att dem var giftiga! Sen fick vi min gudfars fru simma ut och lämna dem för att dykaren la dem preics vid strandkanten så att nån lixom kunde trampa på dem och få spetsarna mot sig så ah hon simmade ganska långt ut och lämnade dom.


Första gången jag fick hålla i en sån där stor elemitkräfta så var jag asrädd och det kanske ni ser på bilden hehe! :P

Jag gillade inte heller att snorkla för långt ut så jag höll mig sådär nära strandkanten som jag var på bilden dom första 3 dagarna ;)





Alla dom dära sakerna som ligger vid strandkanten är jättefina snurrsnäckor, jag plockade JÄTTEmånga!


Glass :)

Öh jahapp. Den där skylten är jättekonstig för asså det står att man borde springa 2650 m för att vara lite säkrare om det skulle bli tsunami men alltså, vem hinner det om det är tsunami?..

Haha min frisyr asså! xD Jag hade alltid den där frisyren förut! Jag lade lixom håret på huvudet och aa det såg iaf jättekonstigt ut.. ;)

Naaw haha x)

Hade jag en för stor bikini? Svar: Ja!! Men brun och lite röd var jag iaf :P






Nej jag menar den här gungan, känner ni igen den? :D


På planet på vägen hem.. :)

Egentligen så skulle jag vilja lägga upp bilder på min gudfar och hans familj också men jag får inte göra det pga en grej, så att ni bara inte tror att jag är ett stort himla egobarn!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Ebba

Åh vad härligt! Vart är det? :)

2011-06-10 @ 15:00:43
URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Jäklar vad många fiskar!! o.O

2011-06-11 @ 11:43:07
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0