Jenni ska bli pappa och pappa ska bli mamma.......
























Hej! Tänkte bara berätta en grej här på bloggen som typ alla kompisar redan vet men om nån annan läser det här så ah btw! Jag ska få ett till syskon på pappas sida! :D Stefan är mamman och Jenni är pappan, nånting blev typ fel så aa.. pappa sa nånting om det där och jag ba "VA?!" alltså jag fattar ingenting men det är typ så.

Haha nä jag bara skojja! xD Nån som gick på det? :P Hahaha... tråkig jag är va? :D

Nejmen Jenni är mamman och pappa är pappan och jag är storasyrran som vanligt :)
Barnet ska komma nångång i november så det känns jättespännande! Jag vill att det ska bli en tej för asså det är ju 5 killar här hemma i huset (om man räknar med pappa) och 2 tjejer om man räknar med Jenni så det skulle uppskattas om det kommer en tjej! Då tycker jag hon ska heta Mila... :) 

// sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: EMMA - foto

åhh gud vad kul! :DDDDDD grattis!



sv; jag vet, dom är verkligen hemska! Det ända djuret man vill ska dö ut ;)

2011-06-06 @ 19:46:22
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0