En riktig svensk är jag! ;p

Hej hej!

Alltså värmen igår! Vad ska man säga lixom? Gryyyymt var det jö! :D :D Älska!!
Hängde på kvarnis med Agge och Emil och pappa igår, brände mig så nu svider det såklart, så är det när man är en svenne som moi! Har värsta märkena men aja iaf, sen höll jag och pappa på och fixade mitt rum och sånt och aa :)

Idag så har jag vart på sista BOIL, det börjar igen i augusti så det känns fett skönt! :) Sen var det typ nåt spelarmöte men det visste inte jag men jag gick dit en kortis och sen stack jag hem och nu sitter jag här och gör typ allt man kan göra på en dator.

Bilder från igår:


Haha Emil! :D

Tänk om handduken hade fallit ner på gubben hehe ;p




Haha så himla WEARD ( XD) bild! :O Jag ba "ooooh!"


August :)








Snygga fötter man kan ha alltså!


Tahahahahahahaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! xD :D Herregud! Känner mig jäätedum för att jag visar den här bilden men seriöst, rullar gubben runt!? :O xD Jag dööööööör!








Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0