11:e Mars 2011, ska bli den bästa dan i mitt liv!

Gumörgen! (inget riktigt språk, mitt egna hehe ;) )

Börjar 9.15 idag, najs! Det var nån anonym :) och hon märkte att jag skrivit 9.45 men jag menar 9.15 såklart! Tack någon för det, vem är du?
Aja idag är det väl rätt chill men ååh vem beställde snön egentligen?! Det ska ju va' vår nuu, inte himla vinter i Mars! Kommer ihåg dan efter jag kom hem från Sälen och va' med Becka, så ska det ju va'! Det var verkligen vår, jag gick runt med skinnjackan och chinos, take me back! Får se vad jag gör efter skolan men nåt kul kommer jag allt hitta på, det är ju fredag! :D

Kanske ska ta "Dagens" bilder fast nä juste, kameran är urladdad. Sorry, ni får dom senare men några cambilder kan ni allt få här:

Aa såhär ser jag ut idag, plattat håret och lagt på lite smet på läpparna, man kan också kalla det för läppglans! :)

Till den anonyma, jag visar lite senare idag var kläderna är ifrån :thumbup: Tack förresten!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0