16:e mars 2011, dagens!

Hej och gomorron hörni!

Jag skolkar inte utan jag ska snart till tandläkarn' så jag fick lite sovmorgon imorse :thumbup: Tandläkarn' ska spänna rälsen och kolla om jag har varit noga med borstningen och sånt där.. Kommer inte kunna tugga efteråt, fan! Aja jag sitter bara och väntar på att klockan ska bli dags att gå till tåget, lyssnar också på Regina Spektor, hon är grym!

Nedanför ser ni "Dagens", körde på favvotröjan och ett par Cheap Monday jeans, enkelt och nice!
Jag önska bara att jag hade en earcuff, ska ju köpa det snart tillsamans med Vendela för då blir det ingen fraktkostnad, ikväll så kommer hon hit för hon ska testa att locka mitt hår med en plattång :)
Det ska bli spännande!

Aja nu får ni kommentera vad ni tycker om "Dagens"!





Haha snyggt att mitt rum är asstökigt men aja...


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Madde

Hejhej på dig med :)!

2011-03-16 @ 09:42:47
URL: http://maddealskarsinfamilj.blogg.se/
Postat av: Linda

Nämmen tjena! allt väl?

2011-03-16 @ 10:01:01
URL: http://mittlivarintehemligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0