18:e mars 2011, yees!



Heeej!

Är asglad just nu för jag upptäckte nyss att jag blivit utvald till Dagens blogg på en blogg :D Jag ba "VA?! Min blogg?!.. YEEEEES!" Så nu är jag glad, inte lika glad som jag var för nån sekund sen för jag skrev nyss ett inlägg men sen så försvann det, aja det gör inget, hoppas ni får en grym dag idag!
Ska nog lägga upp Dagens snart om jag hinner.. hej då så länge! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Hah, ja, jag såg det. Jag "bah": WOW, Sophia vann! Hoppas hon vet om det ;)

2011-03-18 @ 08:26:57
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0