20:e mars 2011!

Hej och goomorgon!

Igår så var ju jag på Ivans 3 årskalas och det var riktigt kul för det kom en tjej i min ålder och en som går i nian så jag lärde känna dom och deras asballa hund! Det är en polishund så dom visade mig hur duktig den var på att spåra saker så dom kastade ut en enkrona i en hage (det var inga hästar där då) som Jennis mamma har och sen så sa dom till hunden "leta då!" och då sprang den iväg och kom tillbaka på typ 15 sekunder med enkronan i munnen, så himla duktig! Jag ba "oj..det där kan inte min hund".. men Sally ska allt bli proffs hon med! ;p

När vi kom hem så hängde vi hos Jennis grannar som snart flyttar för dom hade sån här utflyttningsfest och det var väl också trevligt, grannskvaller kan man lungt säga att jag fick höra! xP
Vi stanna inte så länge för pappa hade jättesvårt att andas pga att Jennis mamma hade hästar hemma hos sig (pappa tål inte pälsdjur alls!) och grannarna hade 3 katter såå ja vi gick hem och sov! :)
Det var min dag det!

Har inga planer för idag förutom att jag kanske ska ut och springa, matchen blev ju inställd igår så jag tror det blir 2,5:an idag :thumbup:


Höhö xp




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

asså först väljer du klipp

sen så tar du ju koden (du klickar på bädda in)

sen tar du html och klistrar in

gör så med alla klipp och tryck på uppdatera klart!

hoppas du fattar annars är det bara att kommentera igen!

kram!

2011-03-20 @ 09:34:20
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0