23:e mars 2011, yeeeeeeeess!


(aaaaaaaaaaaaaaaaaaasmycket driv!!!)

Tjo allihopa!

Blev asglad idag på matten när vi fick tillbaks våra diagnoser, fick 20 av 20, yeeeeeeeeeeeessssss!!!!! :D
Tog igen mig från provet! ;p Now I'm back on the same trip again! Haha. Blev iaf asglad!

Ska kanske till Täbban med Jenni och August snart, jag ska köpa fotobollskläder (om dom nu har det inne) fast tröjan måste vi ju beställa för jag ska ha tryck såå.. ja ni fattar men pappa ringde för en sekund sen och han sa att han och jag åker efter maten så ja det blev lite ändrade planer nu..!
Eeehm.. ja! Nu är jag tillbaks igen tror jag..

Ska nog ut och fota snart, ska bla fota "Dagens" utomhus för det ser mcyket roligare ut hehe.. xP
Lyssnar på nån dansk låt just nu och det låter vääldigt konstigt men jag letar efter ett klipp som min svenska lärare visade för klassen, vad hette den låten?! Ååh vad störd jag blir!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0