6:e Mars 2011 R.I.P

Morsning korsning på er!

För ett tag sen när jag rostade några mackor så stoppade jag i dem i rosten 2 gånger för då blir dom ju godast men jag måste alltid stå och vara beredd på att trycka upp dom så att dom inte blir helt svarta men det var jag inte nu utan jag stod och pratade med Rebecka och då vart det såhär "Heeej! Vill du göra nåt?" "Jaaaa!" haha och då fick ju inte mackorna någon uppmärksamhet så ja nu ligger dom i papperskorgen.. R.I.P.

Men som sagt så ska jag vara med Becka idag och vi ska dra till Täbban! Whoo det var jättelängesen jag var där men tyvärr så har jag inte fått dom pengarna som mamma är skyldig mig än så jag är inte så rik men det kanske blir ett par brillor för 69 kr på BikBok!
Nu sitter Sally här bredvid mig och gnäller för hon vill ha mina nya mackor men nej dem vill jag ha nu.. taskig jag är men men.. hon kanske får en liten bit. Haha jag ser Sallys stora fluffiga gosedjur utomhus under all snö nu utanför fönstret, det ser ut som att det är nåt dött djur!

Aja snart ska jag till pappa och hämta lite remsor och grejer men jag visar how I look today lite senare ;p

Förresten är det nån som vet när semeldagen är?

Sådär ser jag iaf ut just nu i håret..

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaaaaaaaaaaaaa

hej på dig!

hoppas du haft det grymt i sälen, nästan lika grymt som jag hade i åre hehe :P

fått mitt objektiv, blixt och fjärrkontroll dagen innan sportlovet, så vad sägs om en fotodag? :D

semeldagen är på tisdag (:

kram :))))))))

2011-03-06 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0