A hospital for souls..

Hola!

Har vart på träning för ett ganska bra tag sen (och det var skitjobbigt i slutet för då behövde man göra plankan i 2 himla minuter och göra plankan på sidan också!!) men sen efter träningen så var det BOIL möte (boll och idrottslekar) för jag har anmält mig till att träna småttingar ^^
Dom är bara 5 bast så det kommer bli jättekul! Man tjänar 100 kr varje lektion och det är 12 lektioner på en termin, man får pengarna när terminen är slut och det är inte förrän i typ juni nån gång.. eller det kanske till och med var senare men aja då har jag nåt att sträva efter! ;p

Jag och mamma har kollat på det dära nya hundprogrammet där en familj får 6 hundar till sitt hem och sen så måste dom välja ut fyra av dom, dom måste också kolla så att hundarna funkar bra ihop med deras marsvin..
Så hemskt att behöva välja, iaf om man heter Sophia Hagelroth..

Imorrn ska jag kanske till tandläkarn' och spänna rälsen.. men det är inte säkert än men förmodligen.. ååh vad JOBBIGT!

Aja nu ska jag inte hålla på och klaga, visar bilder från fotovandringen snart! Hej då så länge!

Förresten, bilderna här nedanför är gjorda av lego, det är nån snubbe som har gjort den där tavlan och han måste vara vääldigt skicklig!




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Kajsa

- Hej! Tack så mycket! Kul att du gillar den :D

2011-03-15 @ 21:15:52
URL: http://fashiontrend.blogg.se/
Postat av: ♥ niki

fin header! är allt bra med dig? :)

2011-03-15 @ 21:24:42
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/
Postat av: Mli

Åh, vad kul att vara tränare till småungar! :)

Skulle oxå vilja va det, och du tjänar ju ganska mycket oxå!

2011-03-16 @ 16:58:42
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0