Did you know that?!

Hej!
Vet ni en asläskig grej?! Man har träffat dom personerna som man drömmer om! Det kanske låter lite konstigt men asså vi säger att jag drömmer om nån person som jag inte vet vem det är, då har jag träffat den personen nån gång! Det kan ha varit när jag var fyra år eller nåt men jag måste ha träffat eller sett personen/saken på bild. Jag drömde om dinosaurier förut men jag har ju inte träffat några såna men jag har sett dom på bild!

Coolt och läskigt va?....

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: REBECCA

sv: nej men vad gullig du är, tack så mycket! :) <3 kram



följa varandra via bloglovin?

2011-03-31 @ 20:07:11
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Frida 1616 year old mother

Sv: Tack så mycket :)

2011-03-31 @ 20:55:51
URL: http://nymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0