En främling på perrongen tycker jag sjunger fint! xD

Yo allihopa! ;p

Dagen har varit asnajs idag! Vi började med att gå runt i stan och fota och sånt där, vi fotade och fotade, aa och sen så gick vi till McDonken höhö och åt matsäck, funderade på att köpa en muffins men dom var så himla stora så jag skulle behöva kasta typ allt annars för ingen ville dela heller! ;)
Jag, Rebecka, Fia och Karro fotade folk som gick utanför Donken, typ alla såg roliga ut! xD Sen gick vi runt och fotade igen och jag och Karro passade på att ta lite "Dagens" bilder så det ska ni få snart :)

Det satt några alkisar på en bänk några meter bort från oss och det var en som glodde asmycket när vi tog bilderna! Lite läskigt sådär..

När vi kom hem och skulle gå till skolan så skojjade jag med Becka och Karro genom att sjunga på en låt vääldigt oseriöst och högt och då var det en snubbe som stod på perrongen och ba "åh vilken fin låt du sjunger på" och jag ba "mm tack" också kollade jag ner i marken och började gå snabbare och fnittra asmycket, sen ropade han nånting efter oss men vi hörde inte och jag tänkte inte ba "oj, jag hörde inte, VAD SA DU?!"
På vägen hem från skolan (haha mycket på vägen hem jag är) så fotade jag och Sofia lite flum bilder och aa sen var jag hemma, ska snart på träning så tagga tagga TAGGA!!


Snygga vi e!

Visar mer bilder sen när jag kommer hem från träningen för hinner inte nu men ett Dagens inlägg kommer upp snart, hej då så länge!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0