En rumpaa

Heej alla goa!

Har inte bloggat idag (eller jo ett tidsinställt och ett riktigt men ja) för jag var hos Rebecka med Karro och Ida och Rebecka såklart! ;p Det var jättekul! Först så gick vi den låånga vägen hem (eller den var kanske inte så jättelång men längre än vad jag har hem) och hade skojj och sen när vi kom hem så satte vi och och käka mellanmål och sen chokladpaj, visst låter det gott? Det var det också kan jag säga er :)

Vi kollade också på en blogg hahah den är konstig.. vi gick också till Beckas rum där jag fotade hennes rumpa och la till den som bakgrundsbild på mobilen xD Sen gick vi ut på Rebeckas gård, hon äger den! :D
Vi sprang lite i snön och gunga och sånt där och snacka om allt från topp till tå, sen gick vi in och kollade på Mean Girls 2 i typ 5 minuter samtidigt som vi rita men ljudet lacka så vi lyssna på musik istället, nice!

Nu har jag ganska ont i smalbenet, eller iaf när jag springer för jag halkade idag utanför skolan med Ida och Elin haha xP Vi var ute och det var halt och då kunde man ju lixom förutspå att jag skulle ramla och ja det gjorde jag :)
Vad har ni gjort idag eller ska göra? Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

Här är lite dåliga mobilbilder från idag:


Mmm!


Ida <3 :)


Rebcka och Karro <3 <3 Måste gå nu för att det är pront bara nu det srrveras glass..


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0