life is a drama and we are all actors.



Hej! Som sagt så har inte jag blogglust idag men jag bloggar lite ändå, snällt va?
Men det här blir nog det sista för idag.

Det var lite kul idag för när jag och Sofia gick till en lärare så sa vi att jag ville prata med henne och då undrade hon om vi kunde vänta lite och sen när hon kunde prata så vände hon stolen mot oss och frågade väldigt snällt och lite tyst "Ska jag stänga dörren?" jag ba "Äh nej det behövs inte", jag vill gärna byta grej på annorlunda skoldag grejen.. Hon trodde att det var nåt allvarligt! ;)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linnea

Såg att du sökte bloggsvar men att du inte har någon. Tänkte tipsa om att jag använder en bättre, www.valresultatet.se istället. Har även alla mina omröstningar där :) Gratis och enkelt då också...

2011-03-10 @ 09:41:29
URL: http://www.valresultatet.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0