Måste tyvärr (hehe) ta ledigt...

Tjotjo!

Det var kul på "spelarmötet", jag, Issa och Tove satt och typ flumma haha! Det var iaf kul som jag redan har sagt men jag säger det en gång till, det var kul! :)
Vi snacka om Åland och Gothia och jag måste ta lite ledigt på nån fredag om några veckor.. asnajs! ;p
Ba "tjarå kompisar, nu drar jag till Åland där tiden tydligen går 1 timma efter eller före" (Issa förklarade för mig hur det där funkar genom att rita upp en världskarta på Toves rygg så då fattade jag till slut! :)
Aja.. åååh jag har inget bloggsug! Det kanske låter lite konstigt med "bloggsug" men det är mycket roligare att blogga när man lixom verkligen längtar!

Nu ska jag ta och tagga ner och hoppa in i duschen, fuuck nu börjar ju Sveriges värsta bilförare! Aja får skynda.. hej då! // sOphia


Men shit fjortis eller vad?! Sorry för att ni får se den bilden men orkar inte byta för jag vill ju se dom helt jaa typ kanske lite störda på riktigt skåningarna i Sveriges värsta bilförare!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anonym

Nu är vinnarna av läkningar uppe och det rätta svaret =) Tack så hemskt mycket för att du var med och tävlade! Här kan du gå in och se om du vann: http://adammajuss.blogg.se/2011/march/vinnarna-av-tavlingen.html#comment



Om du inte vann så får du en helt ny chans i helgen eller nästa vecka :-)

men vi säger till när den nya omgången uppe =)



Kommentera gärna inlägget vad du tyckte om tävligen kram =)

2011-03-10 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0